zondag 18 december 2011

Finishing touch

Al sinds de maak van mijn eerste oorbellen had ik het idee om deze niet in gedrukte kaartjes te stoppen, dat doet iedereen al namelijk en gezien ik liefst naast de lijntjes loop ging dat ook letterlijk deze keer.
Lekker nonchalant en uit de losse hand: stukje karton (niet té dik), lapje stof uitknippen (helemaal juist hoeft niet, locken al helemaal niet) en even mijn dochter haar textielstiften geleend alsook haar hamertje en een nageltje uit het timmerset dat onlangs door de Sint werd afgeleverd, om de gaatjes te maken. 
De speelhoek was namelijk een heel stuk dichterbij dan het rommelhok achter in de tuin (die op dit moment trouwens toch onder water staat :s).


Ook het stikken gebeurde lekker speels en nonchalant. Ben dat strak en stijf kotsbeu eigenlijk, doe maar lekker creatief! En ja ik geef het toe, inderdaad een beetje geïnspireerd door deze grootse madam, aan haar kan momenteel niemand tippen wat mij betreft!





Met dank aan hubbie voor de pix! Ben superblij met het resultaat!
Hoog recycling-gehalte ook: karton is van een verpakking, stof zijn restjes of van lapjes kringloopwinkel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...