zondag 2 oktober 2011

Juwelen in het park

Wat een stralend weekend! 
Geen plannen gisteren, dochter een weekend bij papa (waarom regent het altijd in mijn weekends met haar? :( ), een tuin in het noorden, een stralende herstzon die te laag zit om die tuin op te warmen, freubelvingers en het mooiste park (en speeltuin) van Brugge in onze straat.
't Was rap geklonken: parels, materiaal, dekentjes en wat fruit in de fietskratten gepropt en in het park alles uitgestald. One-woman-workshop jewels!



De eerste keer sinds de workshop in het Veritas-atelier dat ik zelf aan de slag ging met oorbellen.
En waw: wat een voldoening! In no time heb je een paar!!
Het resultaat is niet helemaal mijn eigen stijl, maar ze zijn wel mooi vind ik!
Zeker mijn fantastische schoonmama will love them! Alvast een paar opzij houden dus voor ons volgende bezoekje aan haar in Amsterdam.


Ook had ik al jaren twee hoopjes parels liggen van kettingen die ooit zijn gebroken... je kent het wel: draadje door en je gaat dat wel een keer herstellen... niet dus, of mss toch one day? Wel, vandaag dus!
Heb er meteen een variatie aan toegevoegd op basis van een ketting die ik vorig jaar zelf kocht, nl. één totaal andere parel toevoegen (asymmetrisch), mooi afgewerkt met een slotje en dit is het resultaat:



De middag eindigde met 2 andere gezinnen die met de kinderen kwamen naar de speeltuin in het park, een heleboel hapjes en enkele flessen cava... meer moet dat niet zijn op zo'n zaterdagmiddag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...