zaterdag 17 december 2011

Creatief met T-shirt yarn

Al een tijdje liep ik met een ontwerp van oorbellen in mijn hoofd, maar het kwam er maar niet van het uit te proberen. Zo'n druilerig weer en geen kind in huis zet een mens dan toch eindelijk tot uitvoeren aan!
Heel eenvoudig is het eigenlijk: een stukje dubbelgevouwen T-shirt yarn in een klemmetje en een oorstekertje eraan.



Opletten in de toekomst dat de stof hetzelfde en recht in het klemmetje zit is het enige wat ik verder moet onthouden. Vond het best leuk eens iets te maken wat ik niet op Pinterest of een blog tegen kwam, maar helemaal uit mezelf verzon! 
Mogelijk heeft iemand anders al eerder dit idee gehad hoor, maar ik ben het nog niet tegen gekomen in elk geval ;)

Verder op experiment voor de armbanden. (ondertussen hier al een hele verzameling armbanden die ik wil maken) 
Deze ging erg moeizaam en is nog niet perfect gelukt, oefenen nog met die knopen. 
De tutorial vond ik hier. Veel mogelijkheden wel met die knopen voor kettingen, broches, etc.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...