donderdag 17 november 2011

Bellen aan de oren

Ben gek op oorbellen, maar draag ze zelf veel te weinig.
Als ik ergens een leuk paar vind kan ik ze moeilijk laten liggen, maar als ik er één keer per week draag is het al veel!
Tot overmaat ontdekte ik nu ook hoe leuk en eenvoudig het is er zelf te maken.
In september een eerste experiment  en ondertussen een mooie 'eerste collectie'.
De meeste parels zijn van glas.



 




'k Was best onder de indruk en vol voldoening als ik onderstaande zo zag! Heerlijk!
Mijn dochter maakte ook twee ontwerpjes, namelijk van de onderste rij de eerste en zesde van links, ze koos telkens voor iets met hartjes.


Enkele setjes zijn ondertussen al uitgedeeld aan familie in Nederland. Misschien komen er nog van pas met de feestdagen... of zou ik ze verkopen?
Misschien moet ik Etsy eens uitpluizen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...