dinsdag 8 mei 2012

Wolletjes en draadjes

De kringloopwinkel, mijn favoriete snuister-ontspanning en gewoonlijk zeer winstgevend voor mijn grote voorraad bollekes garen en dat voor gemiddeld zo'n 20 cent per bol, een mens kan dat toch echt niet laten liggen?!


Af en toe doe je zo ook nog eens een opmerkelijke vondst!


Voor wat deze ooit zullen gebruikt worden moet ik je nog even schuldig blijven. Het is in elk geval inspirerend richting fifties!

Bij het opruimen, sorteren en ontknobbelen van mijn voorraad kwam ik een ooit begonnen tasje tegen. Dat bleek toen volgens het patroon veel te klein uit te vallen, dus maakte ik het niet af en verdween het blijkbaar horizontaal tussen de kleurrijke bollen.
Ik trek 'mislukkingen' meestal niet uit, mogelijk komt het later nog van pas en oh ja hoor!
Perfect zakje voor deze pot.


 Een lintje in een van dé nieuwe kleuren van deze zomer, om het vast te zetten was zo klaar.


Schattig toch zo naast grote zus?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...