dinsdag 17 april 2012

Ray Ban in een jasje

Al maanden last met lezen en ik moest er toch aan geloven... heel dik tegen mijn goesting want dit komt echt wel minstens 10 jaar te vroeg :(
Gelukkig vond ik er eentje die toch mijn vriendje mocht worden op de Albert Cuyp-Markt te Amsterdam, een (fake weliswaar!) hip Ray Ban model, met fleurige bloemen die wel paste op mijn snoet!

En hij kreeg een jasje... natuurlijk in passende kleuren!

Ik gebruikte voor het eerst de Star Stitch. En dat leverde toch een iet of wat scheef lapje op omdat ik allicht met de uiteinden toch te ver ging en vermeerderde zonder dat dat de bedoeling was. Maar in het uiteindelijke resultaat valt het niet echt op.


Ik maakte een lange strook (meet ruim 2,5 keer je bril en maak die afstand in lossen), deed 2 keer een rij in bruin, dan eentje groen en terug eentje bruin. (Eén rij staat voor een rij stersteken en een rij terug met stokjes - zie de video)
Het lapje ging dicht met een randje roze vasten. Een lusje en een knoop uit mijn collectie kringloopknopen en klaar!



En zo maakte ik van een nood een deugd en voelt het toch ietsje minder 'oud' om te leesbrillen :o (probeer ik mezelf wijs te maken...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...